Меню
Київ, вул. Вінстона Черчилля, 48
Наша адреса:
Київ, вул. Вінстона Черчилля, 48
Час роботи
Час роботи магазину:
  • Пн-Пт - 09:00 - 18:00
  • Сб - 10:00 - 17:00
  • Нд - вихідний

Питання та відповіді

ОБСЛУГОВУВАННЯ

Чи можна використовувати картриджі іншого виробника?
Більшості систем підходять картриджі з універсальними типорозмірами. Отже, якщо картридж має універсальний типорозмір, тоді можна використовувати будь-якого виробника. Попередньо радимо проконсультуватися з фахівцем, для оптимального підбору виходячи з потреб.

Які відмінності мають картриджі одного типу від різного виробника?
Картриджі одного типу мають схожі властивості очищення води. Але, головною відмінністю виробників є рівень якості фільтруючого елемента. Не рекомендується замінювати оригінальні картриджі на копії без консультації з фахівцем.

Чи можна змінити комплектацію системи?
Найчастіше, в систему встановлюють додаткові ступені очищення. Для цього потрібно підібрати необхідні елементи (враховувати потрібний типорозмір і супутні матеріали). Також, в системах може замінюватися кран і накопичувальний бак (перевіряти приєднувальний розмір і призначення). Перед заміною рекомендуємо проконсультуватися з фахівцем

Яка гарантія на систему очищення?
Гарантія від виробника надається на всі системи очищення від 12 до 60 місяців.

Вказано термін мембрани 36 місяців, а у мене тільки 24 місяці. Чому?
Середній термін служби мембрани - 36 місяців.

Ресурс мембрани залежить від багатьох факторів: якість вихідної води, тиску в системі і обсягу споживання. Чим більше забруднень у воді і кількості споживання очищеної води, тим менше ресурс мембрани.

Чи є гарантія на змінні картриджі?
Виробники картриджів не надають гарантію, тому що ресурс картриджів залежить від якості вихідної води і кількості споживання на сім'ю. Всі зазначені терміни служби фільтруючих елементів є середніми показниками.

Чому накопичувальний бак не наповнюється?
Існує кілька причин: забита мембрана і вода через неї перестала просочуватися (потрібно оглянути мембрану і при необхідності замінити); з'явилася повітряна пробка (потрібно нахилити систему в різні боки, трохи похитати).

Чому не виходить вода з бака?
Існує кілька причин: слабкий тиск повітря в баці (потрібно підняти тиск звичайним насосом); груша всередині бака вичерпала свій ресурс (потрібно замінити бак).

Чому у мене постійно скидається вода в дренаж?
Існує кілька причин: низький тиск в системі (потрібно встановити насос); проблема з клапаном (потрібно замінити клапан); неправильно підключена мембрана або сама система (потрібно перевірити правильність всіх з'єднань); закінчився термін служби мембрани (потрібно замінити мембрану); обмежувач потоку вийшов з ладу або неправильно встановлений.

Чому вода дуже повільно набирається в бак або не набирається зовсім?
Можливо, відсутній тиск в нижній частині бака або ресурс постфільтру закінчився. Якщо тиск відповідає нормам, тоді необхідно перевірити передфільтри і мембрану.

Також, потрібно перевірити тиск в самій водопровідній системі (відкрити кран). Тиск може знижувати продуктивність мембрани. При низькому тиску необхідно придбати насос, який підвищує тиск. Забруднені картриджі можуть стати причиною уповільненого заповнення бака.

Як зрозуміти, що картридж потребує заміни?
Кожен фільтруючий елемент має свій середній термін служби. Ці дані необхідно враховувати, тому що від своєчасної заміни елемента залежить якість води, а також працездатність всієї системи.

- Поліпропіленовий, вугільний: 3-6 міс.

- Мембрана: 24-36 міс.

- Постфільтр, мінералізатор: 12 міс.

- Біокерамічний картридж: не змінюється.

- Ультрафіолетова лампа: 12 міс.

* В розрахунку використання води для сім'ї з 3-4 чоловік.

Чи можу самостійно встановити фільтр?
Для кожної системи йде інструкція по установці. Проте, ми радимо робити монтаж за допомогою досвідченого фахівця. Таким чином діє гарантія на монтаж.


ЗАГАЛЬНІ ПИТАННЯ

Який має бути тиск води у водопровідній системі?
Для систем зворотного осмосу: від 2,8 до 6 атм; для проточних фільтрів - від 1,5 до 6 атм.

Як часто необхідно міняти картриджі?
Частота заміни картриджів залежить від якості вихідної води, а також від обсягу споживання. Середня частота заміни комплекту передфільтрів - 3-4 місяці.

Яке співвідношення скидання води в каналізацію?
В середньому 3-4 літри на 1 літр очищеної води (може змінюватися в залежності від тиску в трубопроводі).

Що означають символи "P", "M", "P-M", "UF" "BIO" в назвах і описі товару?
- Системи з базовою комплектацією не мають доп символів

- Системи з помпою або насосом мають символ "P"

- Системи з мінералізатором мають символ "M"

- Системи з біокерамічним картриджем мають символ "BIO"

- Системи з УФ знезаражувачем мають символ "UF"

Що таке "біокерамічний картридж" і навіщо він потрібен?
Біокерамічний картридж структурує воду. Фільтруючий елемент не є обов'язковим, але може встановлюватися в якості додаткового очищення.

Основа біокерамічного картриджа - мінерал турмалін, який видає інфрачервоне випромінювання, тим самим коректуючи структуру води. Використовуючи біокераміку, вода стає м'якою і приємною на смак.

З чого складається комплектація системи?
Комплектація систем має все необхідне для підключення: фільтр, кран, накопичувальний бак (якщо зворотний осмос), ключ для відкручування колб, інструкція, а також всі необхідні супутні матеріали для монтажу і роботи системи.

Який об'єм води має накопичувальний бак?
Існують накопичувальні баки від 5 л до 100 л, в залежності від потреб. Важливо зауважити, що корисний об'єм бака складає в 1.5 рази менше. Тобто, у заявленого на 12 літрів бака корисний об'єм складатиме 8 літрів.

Що знаходиться в складі мінералізатора?
Склад мінералізатора складається з природного мінералу доломіту, кальциту або шунгіту. Використовуючи мінералізатор, вода збагачується необхідними мінералами і мікроелементами (кальцій, натрій, калій, магній).

Чи потрібен ультрафіолетовий знезаражувач?
Пристрій для знезаражування при необхідності додатково очищає воду від мікробів, вірусів і бактерій.

Який ресурс у картриджів?
Ресурс картриджів залежить від якості вихідної води. Також, на ресурс впливає обсяг споживання очищеної води. Середня частота заміни картриджів - 3 місяці.

Потрібен зворотний осмос, але мало місця під мийкою.
Для очищення води в умовах обмеженого простору є ряд компактних систем зворотного осмосу. Можна зупинитися і на звичайних системах, де накопичувальний бак встановлюється в окремо доступному місці.

Потрібен хороший фільтр. На що мені орієнтуватися?
З огляду на якість водопровідної води в Україні, необхідні обов'язкові етапи очищення:

- очищення від зважених часток

- очищення від шкідливих домішок

- поліпшення смакових якості

- збагачення мінералами

Кращим фільтром є оптимально підібрана система під індивідуальну якість водопровідної води, яка має від 6 і більше ступенів очищення.

Фільтри можуть скидати в очищену воду відфільтрований бруд?
Теоретично це можливо, але особлива структура пір картриджів не допускає цього при будь-яких обставинах.


СИСТЕМА ЗВОРОТНОГО ОСМОСУ

Який тиск необхідно для нормального функціонування зворотного осмосу?
Від 2,8 до 6 атм.

У водопроводі дуже низький тиск. Що можна зробити?
У таких випадках додатково встановлюється насос (помпа).

У водопроводі дуже високий тиск. Що можна зробити?
У таких випадку додатково встановлюється редуктор для зниження тиску.

Чому вода з фільтра кольором молока?
У фільтруючих картриджах утворюється залишкове повітря і проходячи через пори утворює бульбашки, через що у воді утворюється молочна кольоровість. Ефект є короткостроковим (після установки системи або нових картриджів) і не впливає на рівень очищення.

Скільки часу заповнюється накопичувальний бак?
Швидкість заповнення бака водою залежить від декількох факторів: вихідний рівень забруднення води, рівень тиску, продуктивність мембрани. В середньому, 12 літровий бак заповнюється 2-3 години.

Скільки води скидається в стік?
Виходячи з таких факторів, як тиск у водопроводі, вихідна якість води, якість мембрани, обсяг скидання води становить від ⅔ до ¾.

Скидання води в стік відбувається постійно?
Скидання води в стік відбувається тільки під час наповнення накопичувального бака. Після наповнення бака вода перекривається спеціальним клапаном.

Всі корисні мінерали у воді видаляються під час фільтрації?
У більшості випадків, водозабір відбувається не з джерела, а з річок, в яких вода не має корисних мінералів.

Більш того, велику частину вітамінів і мінералів людина засвоює з їжі, де сконцентрована велика частина необхідних нам корисних мікроелементів.

Які причини несправності системи зворотного осмосу?
- повільно заповнюється накопичувальний бак (низький тиск, перегин трубок, закінчився термін служби картриджа, високий або низький тиск повітря в баці);

- вода набула неприємних запах або присмак (закінчився термін служби у мембрани і/або вугільного фільтра, бак погано промився).

Чому вода набула солодкуватий присмак?
Постфільтр надає воді солодкуватий присмак. Вугільний фільтр коригує воду, надаючи функцію кондиціювання. Тобто, солодкуватий присмак у воді - це нормально.

Чому вода після мінералізатора отримала незрозумілий смак?
Можливо, мінералізатор мав тривалий контакт з водою (після ночі) і вода перенасичена мінералами, або ж смакові рецептори не звикли до смаку чистої води.

Чому слабкий напір води з крана?
Слабкий напір в крані може з'явитися з кількох причин: закінчився термін служби мембрани, низький тиск у водопроводі, відсутній тиск повітря у мембрані, закритий регулятор на гідроакумуляторі.

Чому протікає вода в з'єднаннях системи?
Протікання виникає через перепади тиску, або пошкодження герметичності фітингів з'єднання. У випадках протікання води рекомендуємо перекрити воду і звернутися до фахівця.


ПОМ'ЯКШЕННЯ ВОДИ

Чому вода після пом'якшувача стає милка?
Вода стає милка через насичення іонами натрію. Така вода відмінно підходить для побутових потреб і нагрівальних приладів. Варто зауважити, що регулювання милкості води проводиться клапаном підмішування.

Яка витрата води і солі на регенерацію?
Витрата води та солі абсолютно індивідуальна, виходячи з якості вихідної води і використовуваного обладнання. Перед установкою системи ми робимо підрахунок витрат виходячи з параметрів, зазначених вище.

Який ресурс має фільтруюча засипка?
Частота заміни засипки залежить від якості вихідної води. В середньому, термін служби фільтруючого завантаження становить 60-74 місяці.


ЗНЕЗАЛІЗНЕННЯ ВОДИ

Чи можна видалити з води залізо за допомогою магістрального фільтра?
Це можливо, але залежить від якості вихідної води. Також варто додати, що магістральний фільтр не зможе забезпечити повноцінну очистку від заліза. А при наявності великого вмісту заліза, частота заміни картриджів буде дуже висока.

Як зрозуміти, що у воді велика кількість заліза?
У воді ви зможете знайти кілька ознак: металевих присмак і запах; іржаві опади; коричневий відтінок під час відстоювання.

Як відбувається знезалізнення води?
Знезалізнююча засипка містить гранули сорбенту, які утримують залізо (попередньо розчинене за допомогою каталізатора). Під час автоматичного промивання все залізо змивається в каналізацію.

Які фільтруючі завантаження можна застосовувати для знезалізнення води?
Найпопулярнішою є Clack Birm, яка виробляється в США. Вона здатна видаляти залізо і марганець з максимальною концентрацією 1 мг/л.

Щоб домогтися найкращого знезалізнення, попередньо вода повинна очиститися від сірководню, хлору та інших домішок. Pyrolox і Quantum можуть крім заліза і марганцю видаляти також сірководень.

Використання фільтруючих засипок потребує певних розрахунків і знань, з якими допоможуть впоратися наші фахівці.

Що робити, якщо у воді присутнє залізо?
Якщо необхідно очистити воду від заліза для пиття, тоді підійде зворотний осмос або проточний фільтр (з необхідним картриджем видалення заліза).

Якщо необхідно очистити воду від заліза у всьому будинку, тоді встановлюється система комплексного очищення + магістральний знезалізнюючий фільтр.

Як зробити аналіз своєї води?
- Ви можете зробити аналіз води самостійно, якщо у вашому місті є спеціалізована лабораторія.

- Ви можете відправити нам 1.5 л вашої води (або ж ми візьмемо на пробу самостійно в м.Київ та передмісті) і доставимо її в спеціалізовану лабораторію.

Після результатів аналізу води підбирається найбільш оптимальна система очищення.

ЯКІ ФІЛЬТРИ БУВАЮТЬ?
  • 1. Фільтри зворотного осмосу та проточні фільтри для пиття та приготування їжі.
  • 2. Магістральні фільтра-колби та самопромивні фільтри для входу на будинок чи квартиру.
  • 3. Дискові фільтри для поливу.
  • 4. Поліфосфатні фільтри для душу, пральних та посудомийних машин.
  • 5. Фільтри-насадки для душу.
  • 6. УФ-фільтри для безпечної питної води.
  • 7. Пом'якшувачі води для жорсткої води.
  • 8. Системи комплексного очищення води.
  • 9. Системи очищення для комерційного використання.
  • 10. Готові вендингові автомати для продажу питної води.
  • Як бачимо, можна купити фільтр води під різні потреби. Менеджери інтернет-магазину FilterPoint проконсультують вас та допоможуть вибрати необхідний фільтр для води. Також, ви можете обговорити вашу знижку на товар та придбати фільтр або комплектуючі за найнижчою ціною!

    ЯК ОБСЛУГОВУВАТИ ФІЛЬТРИ ВОДИ?
    На підборі та продажу фільтрів води та комплектуючих ми не зупиняємось та пропонуємо сервіс та обслуговування систем очищення води у Києві, Харкові, Львові, Одесі, Дніпрі та інших великих містах, а також невеликих населених пунктах. Наші майстри є у більшості міст України! Завдяки роботі по всій країні ми отримали величезне портфоліо робіт та велику кількість позитивних відгуків.

    Вибрати необхідну послугу можна на нашому сайті. Також, на сайті доступні всі необхідні комплектуючі для сервісу: картриджі ВВ, картриджі фільтрів для пиття, комплекти картриджів, постфільтри, мінералізатори, структуризатори, мембрани, хімічні реагенти, фільтруючі засипки, ультрафіолетові лампи та інше.

    ЯК КУПИТИ ФІЛЬТР ДЛЯ ВОДИ АБО КОМПЛЕКТУЮЧІ?
    Купити фільтри для очищення води, а також комплектуючі можна за телефонами: ☎: (068) 528-07-98; ☎: (050) 528-07-98; ☎: (063) 071-38-36. Або замовити на сайті у необхідному товарі за кнопкою "Купити в 1 клік" або "Купити", оформивши через кошик.